Friday, March 13, 2009

kame hame haaaaaaaa!!!


Sape dh tgk dragon ball agkt tgn! hahaha...aku dh tgk (sj nk blagak) walaupon jln citer biase jer tp ttp puas ati sbb dpt tgk movie ni (nostalgia seh...) tingat zaman sekolah dulu kompol komik DB ni...

Aku slalu share ngn abg aku beli DB ni. RM3.50 kalo xsilap aku. Mahal tu 3.50 zaman sekolah dulu...sebulan tgu baru kuar 1. Tu pn kne kompol duit siap2 ready for next issue plak. Pastu, kalo xsilap dorg kuarkn sebulan 2x plak, lg parah nk kompol duit time tu. Harge nek plak tu, kalo xsilap jd RM4.00, tension aku. Dh kuar sebulan 2x pn, still xsabar nk bc next issue. dsebabkn kegelojohan dan ketaksabaran aku nk tgu next issue, aku pnjm la bdk cine sblh meja aku komik DB die. Tapi bahase cine la, spatah haram xpaham. Tgk gamba jd la. Time ni aku sekolah kt MBS. DB cine kuar awl bpe issue dr melayu punye. Xfair btl.

Zaman ni komik hong kong lg popular dr jepun. For sure aku bace gak Dewataraya. Layan seh...

pepehal pn kame hame haaaaaa!!!

p/s: harap2 pasni kuar plak dragon ball Z movie, baru best kalo ade BEZITA! my favourite character.

1 comment:

  1. pastu kumpul bnyak2 kna buang...heheheh=))
    penuh rumah dgn comics je....kot la nk jd comics writer ke..huhu..dpt gak bca comics free nanti...
    kat cnni xde cinema..=/

    ReplyDelete